a Roompot destination
Heeft u vragen tijdens uw bezoek aan Dunimar?

Vraag het onze medewerkers, neem contact op via onderstaande conttactgegevens.

+31 0252 341 704
info@duinresortdunimar.nl

In en rondom huis

Je ergens thuis voelen is een goed vertrekpunt voor een geslaagd verblijf. Daarom delen we de belangrijkste informatie en leuke tips. Waar de wifi-code te vinden is, wat er te doen is op het park, maar ook wie je kunt bellen in geval van nood en wat onze huisregels zijn. We zetten het allemaal op een rij. Heb je vragen? Laat het ons weten.

Check-in: alles oké?

Bij onze vakantiebelofte horen schone vakantieverblijven zonder gebreken. Het startpunt van een fijn verblijf. Op wisseldagen zorgt onze schoonmaakservice ervoor dat alles weer opgeruimd en fris is voor de volgende gasten. Eventuele storingen of andere gebreken die bij ons bekend zijn, pakken we dan natuurlijk zoveel mogelijk op. We vinden het heel vervelend als het vakantieverblijf bij aankomst of in de dagen daarna niet in orde blijkt te zijn. Even contact met de parkreceptie is genoeg om fouten te kunnen herstellen.

Duinresort Dunimar

Is er een storing?

Is er een storing, meld deze dan bij de parkreceptie. We proberen het probleem altijd binnen 24 uur op te lossen. Zijn er werkzaamheden in het vakantieverblijf nodig? Dan overleggen we eerst hoe en wanneer we dit doen, zodat je er zo min mogelijk last van hebt.

Hebben ze ook wifi?

Mocht de code nog niet ontdekt zijn: hij staat op het keukenkastje en geeft gratis toegang tot ons wifi-netwerk.

Waar laat ik mijn afval?

Op het park is een milieustraat met aparte containers voor papier, glas en restafval. Je kunt hier gebruik van maken. De scheiding van het restafval wordt uit handen genomen. Door middel van geautomatiseerde scheiding worden kunststof, drankkartons en blik achteraf uit het restafval gehaald.

Duinresort Dunimar
arrow_upward